B4B4C
Dijital teknolojilerin gelişimi, hız, verimlilik ve sürdürülebilirliğin birer ihtiyaç haline gelmesi ile küresel ticarette de tarihin en önemli dönüşümü yaşanıyor.
Dijital dönüşüm; tüketiciler ile markalar, markalar ile üreticiler, üreticiler ile tedarikçiler arasındaki bağları güçlendirirken, Sertrans olarak biz de küresel ticaret zincirinin aksamadan, hızlı ve verimli bir şekilde yürümesi için stratejik roller ve önemli sorumluluklar üstleniyoruz.
Sorumluluklarımızı en iyi ve sürdürülebilir şekilde yerine getirmemizin yolu;
Küresel ticarette yaşanan değişim kaynaklı tedarik zinciri yönetiminde ortaya çıkan yeni ihtiyaçlara karşılık verebilmek, ürün ya da hizmeti satmakla sınırlı bir anlayıştan uzaklaşıp; üreticiler, markalar ve tüketiciler arasındaki ilişkiye ve beklentiye uygun bir hizmet yaklaşımını benimsemekten geçiyor.
Biz bu dönüşüme “B4B4C” adını verdik. (Business for Business for Consumer)
Dönüşüm kapsamında Sertrans olarak en iyi yaptığımız işi yeni nesil tedarik zincirini güçlendirmek için seferber edecek ve zincirin tüm halkalarını birbirine, tek bir çatı altında ve sımsıkı bağlayan bir oyuncu olacağız.
Tüm adımlarımızı sadece kendi şirketimizin değil, iş ortaklarımızın da faaliyetlerini geliştirmek üzere atacağız.
Ticaretin ve tüketicinin dünyasına Sertrans’ın lojistik bakış açısıyla yepyeni değerler kazandıracağız.
Bu bakış açısıyla; önce 2023’te “Türkiye’nin En Büyük E-Com” şirketi, sonrasında 2025’te “Türkiye’nin En İyi Lojistik Organizasyonu” ve finalde yani 2030’da “Türkiye’nin En Büyük Lojistik Şirketi” olacağız.
Şimdi zaman, müşterimizin hedeflerini ve ihtiyaçlarını kendi hedef ve ihtiyaçlarımız gibi sahiplenip, büyük değişimi başlatma zamanı!