Dünya genelinde alışveriş severlerin büyük bir heyecanla beklediği Kasım ayı indirimleri başladı. Sertrans Logistics olarak e-ticaret ve e-ticaret lojistiğindeki on yılı aşkın deneyimimizle indirim dönemini en yüksek verim ve kârlılıkla geçirmeniz için bu rehberi sizinle paylaşmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz.
Çoğu firmanın, satışlarını %100’leri geçen oranlarda arttırdığı bu özel indirim dönemi, fırsatları iyi kullanabilen markalar için harika bir yükselme dönemi olarak sayılmaktadır.
Sizi diğer firmaların arasında öne geçirecek bazı önemli noktalara dikkat etmeniz gereken bu dönemde; hızlı ve yüksek kapasiteli hizmet kalitemizle size deneyimlerimizi aktarmak istiyoruz.
2019 indirim döneminin Türkiye’de nasıl geçtiğine dair Adgager’in yaptığı araştırmaya beraber göz atalım. Araştırmaya katılanların %46’sı e-ticaret sitelerinden alışveriş yaparken, %35’i alışveriş yapmadığını bildirmiştir. Kadınların %45’i, erkeklerin ise %47’si internet üzerinden alışveriş yapmıştır. E-ticarette en çok alışveriş yapılan kategorilerin en başında %61 oranı giyim gelmektedir. Bu oranı %33 ile teknoloji, %29 oranıyla ayakkabı kategorisi takip etmektedir.
Yerel ve global pek çok markaya e-ticaret lojistiği alanında hizmet veren bir marka olarak, 2019 yılının indirim döneminde gerek çalışan sayısı gerekse de ürün çıkış sayısıyla e-ticaret lojistiğinde kabiliyet ve kapasitemizi ortaya koyduk. 62.500 metrekarelik e-ticaret lojistiği deposunda; 1.500 personel ile 972.709 adet sipariş çıkışı gerçekleşti. %99 oranında kargoya zamanında teslim oranı, stok doğruluğunda binde 1’lik hata oranı ile operasyonlar yürütülmüştür.
Bu yıl Kasım ayında gerçekleşmesini beklediğimiz rakamlar ise çok daha fazla. 75.000 metrekarelik e-ticaret lojistiği depomuzda; 1.800 personel ve tahmini 4.000.000 adet sipariş çıkışı gerçekleştirmek üzere tüm iş planlarımızı hazırladık.
Marketing Türkiye için Xsights tarafından yapılan bir araştırmada katılımcıların %61’i indirim döneminden faydalanacağını bildirmiştir. Katılanların ise; %85’i indirim fırsatının kendisini ikna ettiğini dile getiriyor. Satın alımı konusunda karşımızda motive olmuş bir nihai tüketici kitlesi bulunuyor. Bu yoğun dönemde size daha çok satış getirecek bazı püf noktalarını sizler için derledik.
E-ticaret lojistiği alanında bir iş ortağı arıyorsanız; ihtiyacınızın kapsamı ne olursa olsun, Sertrans’ta işinize özel çözümler mutlaka var.
E-ticaret markalarına özel hazırladığımız indirim dönemi başarı rehberini inceleyerek bu yılki indirim döneminden başarıyla çıkmak için neler yapmanız gerektiğine dair detayları öğrenebilirsiniz..